jueves, 22 de enero de 2009

O MEU FLICKR

Hola Rapaces, espero que empezarades o ano con bo pe, e que a crise non vos estea dando moitos dores de cabeza.

Como nin dios se move por aqui, vou tentar facer que os que pasedes vexades a miña galeria de flickr. PORFA!!!! e contademe que vos parecen as imaxes, metedelle caña, decideme cousiñas para mellorar.... xa sabedes que o da foto nunca foi o meu forte.

A direccion: www.flickr.com/xosemanuel

En febreiro mudamos a exposición aos pasillos da facultade de periodismo de Santiago. E xa van 5 exposicion en diferentes salas coas mesmas fotos.... pensei que daba máis traballo este choio. :)

Apertas a todos e a ver si nos contamos algo máis de vez en cando!!!!!!!!!!!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Xose,pues por aqui el año lo he empezado regulín, han sudedido cosas inesperadas, pero la vida es así y tenemos que saber aguantar de todo...en fines...
Jo ya hacía time que no pasaba por aqui y hoy se me ha dado por entrar.
He visto tus fotos, tienes fotos chulísimas!!!jolines me gustas muchas, y no podría decantarme por alguna en especial, ya que todas tienen algo que llama la atención!! La verdad es que se te da muy bien, por lo que no pares de deleitarnos con ese arte que tu tienes!!!
Me alegra saber que todo te va bien peque. Cuidate mucho y espero que algún día volvamos a vernos.
Te envío un saquito repleto de besos y achuches!!!
SUKY!

Che dijo...

Gracias Suki, agora mesmo marcho para periodismo a montar a expo, e despois a estudiar que teño exames esta semana e entreega de traballos. Se che cadra de estar por santiago despois do 15 avisa e intentamos cadrar para ir ver a expo e tomar algo si queres, vale?

Apertas

Anónimo dijo...

Ah, pues genial!!! si ahora voy a stgo algún finde para estar con mi hermano, por lo que si a ti no te viene mal, aunque sea un sábado, a mi me encantaría quedar, tomar unos cafes, vinitos, cañas o lo que sea y disfrutar de una charla agradable. Yo cuando vaya te aviso antes para que sepas y ya me digas. Buena semana y un besazo.
Suky