miércoles, 3 de octubre de 2007

O verán rematou

Non quero ser pesimista nin moito menos. Remata o verán, bueno, xa rematou... pero comeza (no meu caso) un novo curso na escola (sen vós, que se lle vai facer) e van tres. Ía dicir: e os que quedan... pero non sería demasiada boa sinal, haha.

Este é un novo curso, e tan novo que aínda faltan profesores por vir...

A ver se nos vemos, a Che xa o vin, que foi facer unha visita á escola o día da presentación (non sei se te acribillarán os antigos compañeiros que andan por estas terras por non avisar, ou si só quedei eu sin saber nada ata que te vin, tanto ten...).

(Ía poñer unha foto dun paraugas mollado e chovendo, pero non tiña ningunha e dábame preguiza facela... se alguén se anima... haha)

4 comentarios:

Anónimo dijo...

eu faría a foto con ganas pero, por desgracia na illa nunca chove...que morriña me diches co de voltar a escola!, e que pena que sea sen estar todos:sería tan bonito voltar a eses anos!!jeje

Que este curso che vaia polo menos tan ben como o pasado!!
Bicos de cores!!

Anónimo dijo...

Hola Guille!!pues, yo pude entrar sin ningún problema...pusiste bien la dirección??
Que alegria que escribieras!!!
Te mando una invitacion para que puedas poner cositas aqui, sino te llega o hay cualquier fallo mira un poco mas abajo, en este blog, que esta apuntado cómo hacer paso a paso para ser administrador de este blog(lo explicó Monica punto por punto)es muy facil!!!
Besazos

Anónimo dijo...

P.D. Para Guille:a dónde contestaste a mi mail???porque no recibí nada, solo tu sms.
Besazos!!

... dijo...

Lo conteste a la dirección de donde me llegó el tuyo, que es esta:

vanessasarria@hotmail.com

Debería haber llegado, porque me pone que está contestado.

Por cierto, Mou, yo también haría la foto pero aquí llevamos un mes de septiembre increíble, sale el sol todos los días, aunque ayer y hoy ya se está poniendo un poco amenazante (gris).

Pues eso, a darle caña a la carrera!! con o sin nosotros (que recuerdos...)